fredag 15 februari 2008

Alla hjärtans dag!!!

Åhh, vad glad jag blev igår. Fredrik åkte förbi Ingrid på Atmosphere igår för att hämta beslag som jag beställt till köpmansdisken i badrummet. Och hem kommer han med en svart påse från Ingrid med tulpaner i svart silkespapper. Ni förstår att det är lite som julafton när han kommer därifrån! Boken Franske Förnimmelser som jag beställt också. En påse i guld från Fredrik. I den påsen låg det badsalt, badskum och en tvål från Côte Bastidé till mitt snaaaaaaart färdiga badrum. Här ska det snart skumma i badkaret!! Mmmm! Tack älskling men ingenting från Atmosphere kan bli fel, jag bara älskar Ingrids sortiment av nytt & nött i en ljuvlig miljö. Jag vet att det är många som delar den uppfattningen och upplevelsen med mig.

3 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

den där butiken verkar spännande! hoppas att du användning av de vackra produkterna snart, de är såååå fina att ha stående framme.
kram lotten

Anonym sa...

Jag är ju från Göteborg och är där titt som tätt, men har totalt missat denna affär. Var ligger den?
Din badrumsförvaring väcker viss avundsjuka ;) men mest inspiration. Ha en skön helg!

marie sa...

Martina - Butiken ligger på Rosengatan 5 i backen från Linnégatan upp till Naturhistoriska. Du lär inte bli besviken om du gillar gammalt och nytt i den här stilen. Kolla hennes blogg och öppettider!
Marie