söndag 30 december 2007

Badrumsprojekt!!!!!!

Nu börjar badrummet ta form, bakom fönsterväggen (fönster fattas) blir det toastol, handfat och dusch. Och i den första delen blir det ett badkar mitt på golvet med en ljuskrona från House Doctor ovanför. Sen ska jag ha en gammal köpmansdisk med skåp ovanpå lådorna gjorda av gamla fönster. Jag är nog lite fönstergalen, hihi! Den ska stå utmed en yttervägg till vänster. Det kommer bli så fint men det är mycket kvar. Underarbetet har tagit tid! Men snart ska jag få ta mig ett bad och under tiden så får vi duscha i källaren. Snart kommer fler bilder!

3 kommentarer:

Haust sa...

Det høyrest utruleg lekkert ut! Gler meg til å sjå resultatet! :)

Ynskjer deg eit godt nyttår!

Lilla Blanka sa...

Kul att det finns fler som är lika galna i gamla fönster som jag :)
Det blir ur-snyggt!!!
Kram
Mia

cicci sa...

Åh det kommer bli så snyggt!
Tack för den fina orden på min sida, de värmer. Blir lite nyfiken på din fråga men vi hörs av längre fram om det.
Ha det gott
Kramar Cicci